راهنمای سریع نصب متاتریدربرای اندروید و آی او اس iOS


قبل از هر اقدامی برای نصب متاتریدر موبایل باید به نکته ذیل توجه داشته باشید:


حتما ابتدا باید از قبل حساب (دمو و یا واقعی) افتتاح کرده باشید تا بتوانید با در دست داشتن لاگین و پسورد حساب افتتاح شده خود به متاتریدر موبایل متصل شوید. پلتفرم موبایل تنها به این روش فعال می شود، و نمی توانید بدون داشتن یوزر نیم و پسورد قبلی به سرور این بروکر مستقیم متصل شد.


برای دانلود متاتریدر اندروید بر روی گوشی همراه و یا تبلت خود 2 روش وجود دارد :


دانلود مستقیم متاتریدربرای اندروید بدون نیاز به گوگل پلی (Meta Trader Android) ؛ اینجا را کلیک کنید.

دانلود متاتریدر۴ اندروید از طریق گوگل پلی (Meta Trader Android) ؛ اینجا را کلیک کنید.


اگر از گوشی های هوشمند آندروید و یا تبلت های آندرویدی (مانند گوشی های همراه سامسونگ - تبلت سامسونگ و ...) استفاده می کنید با دانلود و نصب نسخه پلت فرم "متاتریدربرای آندروید" MetaTrader 4 Android" به امکانات موبایل تریدینگ دسترسی خواهید داشت.

سازگار با انواع گوشی های هوشمند سامسونگ گالاکسی Galaxy ، تبلت های سامسونگ نوت و بسیاری از انواع گوشی های هوشمند (smartphone) و کامپیوترهای لوحی (tablet) با نرم افزار آندروید. حداقل نیاز نرم افزاری برای نصب ؛ نسخه Android 2.1 یا بالاتر


برای دانلود رایگان متاتریدر آیفون و آی پد به صورت مستقیم از اپ استور (Meta Trader iOS - iTunes Free App.) ؛ اینجا را کلیک کنید.

اگر از گوشی های هوشمند آیفون و یا تبلت های شرکت اپل (iPad Tablet) استفاده می کنید با دانلود و نصب پلت فرم "متاتریدر ای او اس" MetaTrader 4 iOS" به امکانات موبایل تریدینگ دسترسی خواهید داشت.


سازگار با iPhone، iPad . حداقل نیاز نرم افزاری برای نصب ؛ نسخه 4.0 iOS یا بالاتر.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.